Anders - var är du???

Hmmm... Med hjälp av Anna har jag uppdaterat bruttolistan med visionsförslagen också från mötet i Marma i förrgår. I kväll ska vi till Stråtjära och eftersom vår utredare Anders Bergsten inte kan vara med i kväll så ska jag själv dra hela bakgrunden till visionsarbetet, berätta om de trender och osäkerheter som legat till grund för utformningen och även dra befolkningsprognosen för Stråtjära fram till 2005. Bara ett problem - Anders är borta!

Alltså, han är borta redan nu - innan jag fått hans OH-bilder, visionsbroschyrerna och idékorten, som vi måste ha i kväll. Och nu försvinner ju jag ut resten av eftermiddagen. Ska bland annat på förvaltningshuset och prata om en kul idé som jag hoppas vi kan förverkliga i år.

Som tur är har man ju varit med om att stå i en tv-studio med gäster som svimmar i direktsändning, men gäster som inte ens dyker upp, med telefonväxlar som havererar m m. Utan Anders bilder och underlag får jag väl göra som förr i tiden, improvisera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback